Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochrana prostorových ochranných známek a průmyslových vzorů
Čech, Jakub ; Růžička, Michal (vedoucí práce) ; Pítra, Vladimír (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit podmínky zápisu prostorových ochranných známek a průmyslových vzorů, porovnat práva a ochranu vyplývající z těchto institutů práva duševního vlastnictví a pozorovat interakci ochranné známky a průmyslového vzoru v případě totožnosti nebo podobnosti jejich předmětu ochrany. První část této práce se zaměřuje na problematiku týkající se registračních požadavků prostorových ochranných známek. Práce se soustředí na otázku, co tvoří označení ve smyslu zákona o ochranných známkách a které absolutní důvody jsou nejčastěji použity pro zamítnutí zápisu prostorových ochranných známek . Dále se tato práce zaměřuje na vyloučení registrace některých typů tvarů, na požadavek dobré víry při podání žádosti o zápis ochranné známky a krátce na průměrného spotřebitele. Nejdůležitější případy citované v této části práce jsou Dyson proti Registrar of Trade Marks, Philips proti Remington, Henkel proti OHIM, Lego proti OHIM a Lindt proti Franz Hauswirth. Druhá část této práce se zabývá definicí průmyslového vzoru a jeho vztahu k výrobku jako takovému. Dále se tato práce soustředí na smysl ochrany průmyslového vzoru a blíže na registrační požadavky průmyslových vzorů, zejména požadavek novosti, individuální povahy a výjimku technické funkce. Hlavními aspekty individuální povahy popsané v této...
Fashion Law
Krčmárová, Anna ; Dobřichovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Žikovská, Petra (oponent)
in Czech Právo módního průmyslu Tato rigorózní práce nese název nově vzniklého odvětví práva. Právo módního průmyslu musí status právního odvětví teprve obhájit splněním konceptu teorie práva a tedy odvětvotvorných kritérií. Z tohoto důvodu je právo módního průmyslu představeno prostřednictvím tří koncepčních částí - obchodní právo módního průmyslu, veřejné právo módního průmyslu a duševní vlastnictví módního průmyslu. První kapitoly této rigorózní práce jsou věnovány vzniku práva módního průmyslu s ohledem na široké přijetí odbornou veřejností. Druhá kapitola nastiňuje obchodní právo módního průmyslu se zaměřením na licencování duševního vlastnictví módních značek pro svůj nebývalý vliv na dobré jméno módních značek, které je v tomto nesmírně kompetitivním odvětví naprosto stěžejní. Druhá kapitola rovněž pojednává i o veřejném právu módního průmyslu, které může poskytovat přínosný alternativní pohled na problematiku ochrany duševního vlastnictví módních značek. Celá třetí kapitola se poté věnuje duševnímu vlastnictví módních značek: patenty, autorská práva, průmyslové vzory a ochranné známky jakožto vhodné prostředky ochrany módního designu a módních značek. Jednotlivé formy ochrany jsou prezentovány v mezinárodním kontextu s konkrétními zákonnými požadavky pro poskytnutí příslušné ochrany. Značná...
Ochrana prostorových ochranných známek a průmyslových vzorů
Čech, Jakub ; Růžička, Michal (vedoucí práce) ; Pítra, Vladimír (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit podmínky zápisu prostorových ochranných známek a průmyslových vzorů, porovnat práva a ochranu vyplývající z těchto institutů práva duševního vlastnictví a pozorovat interakci ochranné známky a průmyslového vzoru v případě totožnosti nebo podobnosti jejich předmětu ochrany. První část této práce se zaměřuje na problematiku týkající se registračních požadavků prostorových ochranných známek. Práce se soustředí na otázku, co tvoří označení ve smyslu zákona o ochranných známkách a které absolutní důvody jsou nejčastěji použity pro zamítnutí zápisu prostorových ochranných známek . Dále se tato práce zaměřuje na vyloučení registrace některých typů tvarů, na požadavek dobré víry při podání žádosti o zápis ochranné známky a krátce na průměrného spotřebitele. Nejdůležitější případy citované v této části práce jsou Dyson proti Registrar of Trade Marks, Philips proti Remington, Henkel proti OHIM, Lego proti OHIM a Lindt proti Franz Hauswirth. Druhá část této práce se zabývá definicí průmyslového vzoru a jeho vztahu k výrobku jako takovému. Dále se tato práce soustředí na smysl ochrany průmyslového vzoru a blíže na registrační požadavky průmyslových vzorů, zejména požadavek novosti, individuální povahy a výjimku technické funkce. Hlavními aspekty individuální povahy popsané v této...
The modification of the product and its impact on financial indicators
Šikyňová, Katarína ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomovej práce na téma Modifikace produktu a jeho vliv na finanční ukazatele, je navrhnout produkty resp. služby hodné modifikace, přepočítat náklady a obraty této modifikace a následně její celkovou výnosnost pro rekreačně-gastronomickou společnost působící v cestovním ruchu. Samotné kalkulaci předchází vymezení základních pojmů a definice modifikace jako takové a marketingový výzkum formou dotazníkového průzkumu, jehož cílem je charakterizovat zákaznickou strukturu společnosti a získat od zákazníků-respondentů návrhy nimi dotazovaných produktů. Na závěr se za spolupráce managementu analyzované společnosti přepočítají dopady modifikace dotazovaných produktech (služeb) na finanční ukazatele s cílem určit, zda je modifikace jev žádaný a zda přinese společnosti výnos. Analyzovat dopady modifikace jsou hlavním cílem této diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.